:/

POSTADES: 2011-10-15 - 05:25:16 | Allmänt | 0 Kommentarer
jag är så så trött! har sovit några timmar redan,men vaknade till att jag hade svårt att andas,
är hemma hoss mamma ju så, har alltid svårt att andas här p.ga min allergi & astma..:(
det här är verkligen jätte jobbigt,när man är sjukt trött men inte kan sova p.ga att man
inte kan andas..fast känns som jag somnar sittandes snart..jag saknar min älskling,
som är hemma hoss sina föräldrar, jobbat som en galning sen han började jobba.
Han är väldigt trött, igår jobbade han 14 timmar,vi har som sagt inte hunnit umgås
nånting..:( men viktigast är att han får sova, så han orkar jobba ♥vet själv också hur
det känns att jobba när man som mest ville sova...så jag förstår♥ men det är ovant
ändå att vara så mycket utan hans närhet. Idag skulle vi iallafall & äta efter han slutat
jobba...♥ men ska nog försöka sova ett tag till..klockan är först 5.24.


älskar dig bejbie! ♥







Spara mina uppgifter?