godnatt!

POSTADES: 2011-10-26 - 19:11:37 | Allmänt | 2 Kommentarer
nu börjar jag bli trött, och måste duscha utan att jag får basta...*boooring*
efter duchen blir de att umgås ett tag & sen sova. det är så mysigt med nya
lampan jag köpte..ska ta bild typ imorgon så ni får se. orkar inte mer idag,
ska istället fort & mysa upp ännu när man hinner & orkar...jag bara väntar
att jag får denna månadens lön & får köpa massa nytt till hemmet, har ju
redan köpt matbord+stolar..fattas bara soffor osv, vill ha det så så fint!
men nu ska jag duscha...vi hörs imorgon! ha en underbar kväll alla! ♥







Spara mina uppgifter?

Jennie Lenita ❤ http://jennielenita.blogg.se/

Faktiskt så är det sant, när man gjort en så vill man ha fler och risken är ju att man inte får nog alls ;P

Publicerades den: 2011-10-26 | Klockan: 19:32:06
Jennie Lenita ❤ http://jennielenita.blogg.se/

Det är faktiskt sant, det är inte längre feminint längre om man har hela kroppen fullt. Men lite här och var är det helt ok snyggt :)

Publicerades den: 2011-10-27 | Klockan: 12:03:06