follow your heart and nothing else

POSTADES: 2012-02-22 - 01:22:20 | Allmänt | 2 Kommentarer
jag har kollat 2 filmer nyss, white noice & not another teen movie.
jag är helt slut,så himla trött...men jag vet inte varför jag inte lägger mig?
höll på somna helatiden under filmerna också.. haha :) snart måste jag iallafall sova.
fick söta sms också ikväll som räddade min dag ♥ ;) och allt annat efteråt då.
Och såklart umgås med lillebror & lillasyster, så underbart! ♥
Varför ska jag ha så svårt att bestämma vilken färg jag ska ha i håret? jag har ju färgat litegrann då
mitt hår inte längre är helt blondt, utan har mörkbrunt där under, & så lite slingor här å där..
Men nu ångrar jag typ & vill ha BARA blont hår.......ja,jag vet jag är en svår människa! haha
Och varför jag tänker på det nu är, för att jag kollar & tänker beställa hårförlängning typ nu,så man
får det säkert till 1/3..skulle man tro? om inte tidigare...Men jag är verkligen helt slut nu.
Jag måste sova, att jag inte sover heladagen imorgon. Pussss godnatt ♥






Spara mina uppgifter?

Jennie Lenita - 3 barnsmamma ❤ http://jennielenita.blogg.se/

Så är det för mig också. Just nu har jag ialfl lyckats hålla mig 2 färgningar på chokladbrunt. Men just nu är jag riktigt sugen på riktigt rött hår, eller kanske brunt med ljusa slingor ;P haha.. där ser du, du är inte så svår, för det är vi nog alla ;D

Publicerades den: 2012-02-23 | Klockan: 18:42:57
Jennie Lenita - 3 barnsmamma ❤ http://jennielenita.blogg.se/

Precis ;P

Publicerades den: 2012-02-24 | Klockan: 06:33:54