god morgon, en full jenna här

POSTADES: 2012-02-09 - 06:00:19 | Allmänt | 0 Kommentarer
God morgon bloggen, eller kan man säga så efter att jag inte sovit alls inatt. Nå godmorgon
på er som vaknat eller håller på vaknar iallafall =) Jag slutade just dricka, en aning pinsamt
att skriva de här, men det var ju endå onsdag,då dom flesta dricker, eller nå en stor del iallafall.
Dagen/kvällen blev underbar fast jag inte riktigt trodde det först, men det var iallafall så så BRAAAA.
tack till dig, du är underbarast & jag älskar dig♥ jag hade kul,och jag är så lycklig att kvällen
gick bra, och så ;) jag funderar på att lägga mig typ nu snart iallafall, är sjukt trött! fast full. haha
jag fick värsta fyllehunger helt plötsligt, åh ge mig hamburgare eller pizza... fy så gott ♥
Helgen blir iallafall lugn & får se vad den här torsdagen har att komma med,
säkert ingenting skulle jag tro, men ikväll blirde iallafall att mysa & se på film o sånt.
Meeeeeen, nu är jag så trött att jag verkligen måste lägga mig..
kommer säkert att skämmas över den här inläggen imorgon, pinsamt att
blogga när man är så här full som jag är nu, *OoooOOpps*
men förlåt mig, får bli sista gången jag bloggar som full....
jag lovar!



GODNATT ALLA SÖTA♥






Spara mina uppgifter?