Godkväll <3

POSTADES: 2012-02-18 - 19:27:05 | Allmänt | 1 Kommentarer
Sitter här & håller på drar hem, lillen sover redan & dom andra bastar nu :)
Jag ska hem efter ett tag & basta också ;) hihi
Jag är på mycket bättre humör nu är tidigare idag,och det är jag lycklig över!
Tydligen så är det sant att "allting ordnar sig" ♥ Det insåg jag typ tusende gång..
Men hur mycket tålamod ska en människa behöva ha?
Finns det nånting som verkligen får mig att bli helt slut....?
Börjar kännas som det inte finns, fast jag borde nog vara strong enough att kunna också
ge tillbaka, och nångång GIVE THE SHIT OF EVERYTHING!
Är jag för snäll eller vad är det? eller bryr jag mig bara från hela hjärtat?
Jag vet att det inte är rätt, men som sagt blir allting bra till slut, och då glömmer man allt det dåliga som varit!
Jag har ändrat mig jätte mycket, och är inte längre en som orkar hålla på krångla..
Men när livet blir svårt, har jag lärt mig att kunna fixa typ allting till slut.
Och gör mitt allt för dom jag älskar ♥
Men nu ska jag börja fixa till mig innan jag åker hem :) Hoppas det blir en underbart mysig lördags-kväll :)
Det önskar jag nu ENGÅNG till till alla bloggare! ♥

KramiBanani/ jennah♥


Gammal bild på mig & min världens gulligaste pyjama
som jag tyvärr inte har kvar... :(






Spara mina uppgifter?

Jennie Lenita - 3 barnsmamma ❤ http://jennielenita.blogg.se/

Det var fint skrivet ♥

Publicerades den: 2012-02-19 | Klockan: 09:12:36