Godmorgon :)

POSTADES: 2012-02-29 - 09:42:53 | Allmänt | 2 Kommentarer
Solen skiner & jag mår bra idag, nog för att jag vaknade på morgonen till att min sötaste lillebror
hoppade i sängen & skrev "vaknaaaa syster" ♥ härligthärligt, vakna till att få se mina lilla sötisar
en som äter gröt för första gången, o en annan som inte riktigt gillade gröten :) hihi
Sen när pappa for på jobbet, körde han mig till stan, hade möte i abf.. den gick helt okej.
Pappa sa att ringa honom när jag är färdig i stan, så kör han mig tillbaka så jag inte behöver promenera.
tack pappa ♥
Imorgon får jag pengar och ihelg ska jag åka till Oulu och festa! Om jag kommer in
till skolan jag sökte, till Oulu ska jag kolla lite hur det är där, o om jag skulle trivas!
Först o främst, blir det att hämta min hårförlängning imorgon osv.... men jag hör av mig bättre! orkar inte skriva nu :)






Spara mina uppgifter?

Jennie Lenita - 3 barnsmamma ❤ http://jennielenita.blogg.se/

Vart har din blogg lust tagit vägen? :(

Publicerades den: 2012-03-12 | Klockan: 20:24:18
Jennie Lenita - 3 barnsmamma ❤ http://jennielenita.blogg.se/

Då förstår jag att man inte har tid till att blogga när man har fullt upp ;)

Men det låter spännande och framför allt roligt, jag är glad för din skull :)

Hoppas du får en lägenhet snart så det inte blir sååå himla stressigt. Men om du inte hinner får då, vad ska du då göra?

Publicerades den: 2012-03-25 | Klockan: 07:54:58