fredagen närmar sig ;)

POSTADES: 2012-05-02 - 19:57:48 | Allmänt | 0 Kommentarer
Ja MM-kisat alkaa, Suomi pelaa ensimmäisen ottelun perjantaina Valko-Venäjää vastaan ja me mennään Annikan kans SELVINPÄIN umppariin kattomaan ;) otan mukaan suomi-pipon ja suomen pelipaidan ja menooooooks ! naaajs mä odotan niin niin paljon! Vi ska ta guld igen woo-oo woo-oo wooo oo oo oo! ♥ ;) Tänään mä oon heti aamusta lähteny koirien kans ulos juokseen ku oli niin hieno ilma, ne oli niin ylionnellisia, sit mä kävin Jonnan luona kahvilla ja sen jälkeen Annikan kans cruisattiin kaupungissa, nähtiin vähän ihmisiä, jarkkoa ja tomia :) Odotin iltaa et olisin saanu nähdä yhtä ihmistä, men det sket sig. :( Mä oon ihan yliväsynykki, huimaa ja tuntuu et ei nää silmillä, kai se on pakko kohta laittaa nukkumaan vaikka kello ei olekkaan mitään vielä :) Nämä kuvat on otettu nyt viime tai sitä edellisellä viikolla, en oikeen muista :) men iallafall, ollu aika kauan jo se mm-feeling ;) jonka saa räjäyttää viikonloppuna! me like ;) Tänään en jaksa kirjottaa enempää, lähen kohta koirien kans vielä ilta-kävelylle ennenku meen nukkumaan :) huomenna kirjotan lisää, jos muistan!

pusspuss♥ /jennah

ft. Pappa ♥
'








Spara mina uppgifter?